maanantai 1. elokuuta 2011

illuminated

Olin Jennan ja Anskun kans kaupungilla tässä lauantainaj amukaan tarttu pari ale juttua :) Muuten oon viettäny viikonlopun oikeestaan vaan Laurin kans:) Tänään olis ollu tarkotus lähteä tyttö porukalla kaverin mökille mutta se reissu jäi nyt multa väliin...noh enköhän mä täälä seinäjoellaki saa ajan kulumaan:) Oon ollu reipas ja kävin aamulla iskän kanssa jo töissäki! Tosiaan joo rakennustyömaalla... :D
Mitäs te tykkäätte, oliko kivoja ostoksia? Toi kaulakoru oli kyllä aika heräteostos mutta oon jo pidempään halunnu jonku isomman kaulakorun..just ton tyylisen ja nyt sitte ostin sen..:) Laukku oli pakko ostaa koska mun kaikki laukut on ihan hajalla ja kouluun tarvin uuden niin toi oli ihan kiva ja noin halpa niin ostin sen:)

2 kommenttia:

Anni kirjoitti...

Voii toi koru on just niiiiin ihana :))

Jasmin kirjoitti...

kiiitti anni! :)