sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

enjoy the summer

Kirjottelen tänne nyt taas pitkästä aikaa :D en oo ikinä oikeen saanu aikaseks kirjotella tänne vaikka olisin voinu! Pientä laiskuutta havaittavissa :D haha no mutta mulla on ollu oikein hauskaa ja mahtava kesä! Laitan tähän nyt kuvia kesältä aika kiitettävän määrän!

Mun kesään on siis kuulunut ihania ihmisiä, hyvää ruokaa (liikaa herrkuja) ja mäkkäriä unohtamatta!, loistavia säitä, laiskottelua, aurinkoa ja totaalista palamista rannalla, karaokea kavereiden kanssa, täydellisiä iltoja rakkaiden ihmisten kanssa, uusia kavereita ja unohtamatta mun ja Ninnin 8h keskisen reissua! Joka johtui meidän omasta huolimattomuudesta:D Tuolla ylempänä oliki muuten kuvat mun ja Ninnin huimista ostoksista:D! noh ainakin yks järkevä ostos eli musta nahkatakki tarttu matkaan:)

Tänä viikonloppuna ollaan pyöritty kavereiden kans keskustassa kun täälä on menossa tai oli Tangomarkkinat:) Ens viikonloppuna sitten olis luvassa serkun häät Porvoossa! Mutta mitään ihmeellistä mulla ei oo tälle kesälle kai enää suunniteltuna:)Toivotaan että olis hyvät säät niin sais niistä nauttia!

Ei kommentteja: