perjantai 29. heinäkuuta 2011

dearest friend

Kuume on voitettu ja oon taas aivan terve! Musta ei oo hetkeen kuulunu mitään, mutta en mä oon oikeen mitään ihmeellistä tehnykkää=) Ollu kavereiden kans, Laurin kans ja keskiviikkona pidettiin tyttöjen ilta meillä josta noi ylemmät kuvat! Oli ihana olla taas koko porukalla! Tänään ja eilen on taas saanu ottaa aurinkoa, ai että mä tykkään siitä tunteesta kun huomaa että on ruskettunu:D! haha...ja tohon loppuun mun oli aivan pakko laittaa kuva mun eilisesta ruuasta, keitin perunat ja paistoin kalan ihan itte, musta saa nyt olla ylpee! Koska ylensä mä oon aivan toivoton keittiössä ainaki omasta mielestäni..mutta tosta tuli tosi hyvää!

2 kommenttia:

Annika kirjoitti...

kyl sai hymyn huulille toi sun "oli aivan pakko laittaa kuva mun eilisestä ruuasta" =D hihi hyvältä näyttää !

Jasmin kirjoitti...

Annika: haha=D kerranki sain ruuan tehtyä joka onnistu!