tiistai 28. kesäkuuta 2011

Love dance

Heipsan! Mulla on ollu aivan huikeeta viime päivinä:) Oon nauttinu kavereiden seurasta ja ollu vaan! Juhannuksen vietin kotona kipeenä mutta eipä se haitannu kun oli hyvää seuraa :) Lauantaina sitte oltiin tyttöjen kans pitämäs grilli-iltaa Lauralla ja illalla oli jatkot Ninnillä! Niistä Ninni vähä jo kertoki :D mulla ei oikeen oo kuvia itellä siitä illasta niin niitä kuvia voi näkyä täälä blogin puolella sitte myöhemmin! Tänään juhlittiin sitte Ässän 17vee synttäreitä! Hyvää ruokaa, ihanaa seuraa ja hyvä sää! Tälläsiä iltoja lisää:) Mutta tän päivän partyista tulee kuvia kans pikkasen myöhemmin sitte ku niitä mulle asti ehtii! Tässä olis kuitenki muutama juttu mitä ostin eilen kun käväsin Anskun kans kaupungilla:)

Loppuun vielä kuva meidän pikkusista Zinioista jotka voimisteli kisoista hopeaa sillon ku ite olin riparilla siosena! hyvä tytöt!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tykkään teidän blogista kans hirmusesti aiheet on vaihtelevia ja kuvat kivoja:)Mutta jos saa kysyä, niin olis kiva tietää että mitä tanssia te ite harrastatte?

Jasmin kirjoitti...

Anonyymi: kiitos!:) ite harrastetaan Ninnin kans joukkuevoimistelua :) mutta välillä tässä harrastettiin show tanssia ja vähä mitä millonki tanssittiin:) ei mitään virallista!