lauantai 2. huhtikuuta 2011

new zealand

Tänään tosiaan en oo oikeen tehny muuta kun lukenu kokeisiin ja illan olin Annikan ja Elenan kans(: Tänään muuten avattiin skootteri-kausi! Hahah oltiin tyttöjen kans ihan fiiliksissä kun tuntuu että kesä on vaan koko ajan lähempänä, kun saa jo skoottereilla ajaa:D Kun mulla ei kerran oo tästä päivästä mitään sanottavaa, niin ajattelin, että tekisin postauksen meidän Uuden-Seelannin matkasta joka tehtiin helmikuussa. Mentiin sinne mun siskon häihin ja oltiin sielä n. 2 viikkoa. Mun ennakkoluulot oli aika kovat tota maata kohtaan, mutta kun pääsi sinne paikalle niin ne katos täysin! Se paikka oli ihan erilainen ku olin kuvitellu ja voin sanoa, että jos pitäis valita joku maa minne muuttaisin niin se olis Uusi-Seelanti! Tykkäsin siitä paiksta aivan älyttömästi ja meen sinne kyllä vielä uudestaan!(: Vaikka ne 30h lentomatkat ei mua älyttömästi innostanu..Meidän lento reitti oli siis Vaasa-Tukholma-Lontoo-Dubai-Bankog-Sydney-Christchurch:) Ehdittiin olemaan muutama tunti Lontoossa siskon luona ennen kun mentiin Dubaihin, mutta muuten oltiin vaan lentokentillä kun aikaa oli niin vähän. Tehtiin reissun aikana vaikka mitä ja kivaa oli! Oltiin pääasiassa vaan tuola Christchurcissa mutta lennettiin sitten pariksi päiväksi myös Queenstowniin joka on sellanen turistien paikka:) Mutta annetaan kuvien nyt puhua! (kaks ekaa kuvaa on Lontoosta, mutta loput on sitten Uudesta-Seelannista)



















Olin täälä siis mun vanhempien, veljen, toisen veljen ja sen tyttöystävän kans ja sitten tietty tää mun sikson miehen suvun kans jotka asuu uudessa-seelannissa (: Voin sanoa, että häät oli ihanat ja sää oli mahtava!:)


Mutta nyt mä hipsin äkkiä nukkumaan että jos jaksaisin herätä aamulla lukemaan vähän taas kokeisiin ja sitten Zinioiden reeneihin ja sieltä tyttöjen joukkueiltaan (: Heidå!

4 kommenttia:

Annika kirjoitti...

vau miten upeita kuvia ! :)

Jasmin kirjoitti...

kiitoos !(:

Anni kirjoitti...

Olin just tulos sanoon samaa :o Vähän ihania maisemiaaaa!:))

Jasmin kirjoitti...

hihi mäki tykkäään (:!