keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

love like woe


Heippa : ) Meillä on menossa koeviikko, joten postaillaan sillon ku ehitään ! :-D Mulla oli eilen hissan koe ja tänään bilsan koe. Molemmat menee läpi, mutta numerosta en sitte tiedä ! Huomenna mua odottaaki äikän koe, kahdet eri treenit ja työhaastattelu ! Ei vitsit oon ihan varma että en saa sitä paikkaa :-D mä oon nimittäin varmaa täysepäonnistuja työhaastatteluis! Mutta tässä ois joitain kuvia ! Haha Annika tuli meille laskemaan matikkaa siinä toivossa, että mä opettaisin sitä =D arvakkaa vaa osasinko mä jotain (y)







Mun viime yö meni bilsankirjan kanssa ! Onneks isi oli kiva ja keitti mulle puol yhen maissa kananuudelikeittoa ♥




Tilasin noi farkut Ginasta! : ) oon niihi tosi tyytyväinen ja hintaki oli 40 e : ) mamma betalar!


6 kommenttia:

Annika kirjoitti...

Voi vähän söpöt noi sun farkut! : )

Ninni kirjoitti...

hiiih kiitti ♥

Annika kirjoitti...

ninniii !!!!!! ei ois tarvinnu pistää tota kuvaa :D iha hirvee..

Ninni kirjoitti...

haha just ihana ! :---)

Roosa-Mari kirjoitti...

sul on tosi kiva blogi ! :)
rupeen kyl lukee

http://roosaosblog.blogspot.com/

Ninni kirjoitti...

roosa-mari: kiitos paljonn vaain !:) meitä on täs blogis tosiaan kaks kirjoittajaa :p