sunnuntai 2. lokakuuta 2011

quality time

Oon viettäny aivan ihanan viikonlopun ihanien ihmisten kanssa! Perjantaina kävin Laurin, Anskun ja Petterin kans kattomassa Friends with Benefits -leffan ensi-illassa:) Ite ainaki tykkäsin! Kannattaa siis mennä kattomaan(: Lauantain mä vietin kokonaan Anskun kanssa, ihana päivä! Shoppailtiin, juteltiin, meikattiin, kuvailtiin ja laitettiin ittemme. Illalla kun Lauri kotiutu pelistä takasi Seinäjoelle niin saunottiin ja poreiltiin, ihanaa laatuaikaa rakkaan kans<3 Tänään oon vaan ollu ja stressannu taas vaihteeks kaikkia koulujuttuja ja häämöttäviä uusintakokeita! Olis vaan torstai ohi niin neki olis pois alta ja syysloma entistä lähempänä! Tähän väliin pari kuvaa Lauantailta!


Ja sitten shoppailut!
Farkut VeroModa 24,95e & farkkuleggingsit Jim&Jill 16,95e
Fleece H&M 24,95e mulla itseasias oli jo ennestään tällänen mutta se on ollu mulla jo moonta vuotta kun se oli joukkueen takki niin se on jo vähä kulahtaanu..päätin sitte ostaa uuden ku se on ollu niin kovassa käytössä:)
toppi H&M 7,95e ja t-paita H&M 9,95e
paita Lindex 5e, unohdin kuvata mutta Lindexistä lähti mukaan myös vyö hintaan 9,95e
tässä pari päivää sitte käväsin äitin kanssa ostamas mulle kouluun uuden laukun Prismasta ja hintaa oli n. 50e. Oli pakko ostaa uus laukku kouluun koska oon onnistunu rikkomaan kaikista vetoketjut tai sitte ne on aivan liian pieniä koulukirjoille...mut tää oli just sopiva yksilö!
 Ja mun iki-ihana ja rakas Ansku! Meistä on tullu tosi lyhyes ajassa käsittämättömän läheisiä ystäviä! Ei uskois että ollaan tunnettu vasta viime pääsiäisestä asti ja ei meidän ystävyys nyt aluksi ennen sitä ollu mitään kovin hyvää :D Mutta nykyään Ansku on mulle varmaanki kaikista rakkain ystävä! Anskulle voi puhua aina kaikesta luottamuksellisesti ja Anskusta on lohduttajaksi jos asiat menee huonosti, auttajaksi ja neuvojaksi jos on ongelmia ja ennen kaikkea ihanaksi ja rakkaaksi ystäväksi jonka kanssa ei voi muutakun nauraa ja nauttia! Tyttö oot kultaaki kalliimpaa<3

2 kommenttia:

Annika kirjoitti...

Voi rakas ooot ihana ! Mä en kestä sua ;') Tuli vaa itku ku lueskelin mitä olit kirjotellu ♥ Pus rakas !

Jasmin kirjoitti...

voii rakaass <3!