tiistai 27. syyskuuta 2011

from where you are

Nyt ei voi muuta sanoa kun että AN-TEEK-SI! En oo hetkeen kirjotellu yhtään mitään..hävettää jopa tulla kirjottamaan tänne tälläsen tauon jälkeen :D Mutta joo..tähän taukoon on syynä varmaan se, että en koulun ja reenien ym. keskellä vaan yksinkertasesti oo ehtiny/jaksanu tänne blogiin tulla kirjottelemaan..Sennuvuosi lukiossa on startattu joku aika sitte ja eka jakso kahlattu läpi, eikä kovinkaan hyvällä menestyksellä. Lupaan panostaa nyt loppuvuodeksi!

Koulun lisäksi mä oon välillä ehtiny onneks levätäkki..ja viimeviikonloppuna olin Kokkolassa valmentaja koulutuksessa :) Mitenköhän ihmeessä saan kulutettua nää viikot ennen syyslomaa..no tiedossa on ainaki uusintakokeisiin lukemista (voi kyllä taas!), maailmankartaa opetellessa, tuntematonta sotilasta lukiessa, tyttöjen kisaohjelmaa tehdessä....eli vapaa-aika jää taas vähälle! Että syysloma tuus jo!! Ehkä mä selviän...kavereiden ja rakkaan voimalla :)

Tossa kollaasissa olis vähän tän päivän kuvia! Kuva mun sinisestä unelmasta joka saapu tänään postissa! Eli wanhojen mekko! ja noita kultasia tyttöjen kisavanteita oon tällä viikolla teippaillu sellaset 8 kappaletta ja vielä yks jäljellä! Toi kirjapino tossa reunimmaisena on aika säälittävän pieni siihen karuun todellisuuteen verrattuna...noi kirjat kaipaa mua tossa pöydällä niin taidampa käydä niiden kimppuun taas vaihteeksi..

Ps. Tänään tuli taas tajuttua kuinka tärkeitä ystävät onkaan, vaikka sitä ei aina muistakkaa kertoa toisille kuinka niistä välittää. Oonpas taas herkällä päällä..en tajua mistä näitä mun mielialanvaihteluita tulee! Tänäänki mulla on varmaan ollu jo 7 erilaista mielentilaa....noh eipä siinä:) Tuli vaan kauheen ikävä kaikkia vanhoja ihania aikoja rakkaiden ystävien kans, sillon ku kaikki oli vielä niin helppoa ja vaivatonta! Voisin vaikka sanoa, että haluan takasin pari viimevuotta mitä vietin ystävien kans...

Ei kommentteja: