torstai 26. toukokuuta 2011

polka

Huhhuh..koko eilinen päivä oli kauhean kiireinen. Piti olla koulussa, harkoissa ja loppuilta piti lukea ruotsin kokeeseen ja olin siitä ihan stresseissä:D Tänä aamuna heräsin ja totesin, että hitto oon myöhästyny siitä kokeesta! Meinas vähän ärsyttää...noh käväsin sitte nopsaa koululla ja sain sovittua, että teen sen kokeen ens maanantaina. Onneks onnistu, en kovin mielelläni olis menny sitä kesällä tekemään:D Mutta joo muuten oonki sitte tänään hoidellu kaikkia juttuja mitä on jääny rästiin:) Nyt saaki jo taas pikkasen ottaa rennommin :) Samalla ku käväsin kaupungilla niin ostin itelle muutaman uuden jutun mitä mun on jo kauan aikaa pitäny hommata. Ne onki sitte tossa alapuolella:)
Ja pitkästä aikaa asukuvaa! Eikä se oo mikään erikoinen:D Päällä oli Jimm&Jill:n farkut jotka on mun jalassa lähes aina, ja Gina Tricotin perus paita. Rannekorut on vähä sieltä täältä ja kaulakorun oon ostanu joskus laivalta:)





Ja jep..kyllä mä sorruin myös suklaaseen :D Oon ihan hyvin onnistunu siinä meidän dietti jutussa niin ei se ny haittaa jos pikkasen joskus suklaata syö:p eihän herkut kuitenkaa ollu kiellettyjen listalla;D Onneks on enää vaan huominen filosofian koe ja ens viikolla se ruotsi ja äidinkieli..sitten onki jo pian kesäloma! Mutta nyt mä meen tästä lukemaan filosofiaa ja tekemään pari kuviksen työtä loppuun!:)


Niin joo! Meillä on tosiaan huomenna lähtö Helsinkiin meidän tanssi ryhmän kans:) Mennään kisaamaan sinne ja samalla kävästään sielä Your Move tapahtumassa kattomassa ainakin Haloo Helsinki ja Jare&VilleGalle kun kisarannekkeilla kerran päästään:) Huippu viikonloppu siis tiedossa!

5 kommenttia:

Kaisa kirjoitti...

Onpa kiva toi selkäosa tuossa urheilutopissa ! (8

Annika kirjoitti...

Söpöjä vaatteita oot ostellu tyttö 8) Ikävä ♥

Jasmin kirjoitti...

Kaisa: Tykkäsin ite kans siitä ja seki oli yks syy miks sen halusin;D
Ansku: Vooii kiitoksia =) no niin on !<3

Ella kirjoitti...

tosi kiva toi urheilutoppi! :)

Jasmin kirjoitti...

jani.t: kiitos :) käväisen katsomassa blogisi!:)
Ella: kiitos !:)