torstai 31. maaliskuuta 2011

Boy I think about it every night and day



Tänään on ollu aika kiireinen päivä. Aamulla menin kauheella kiireellä taas kouluun enkä pahemmin ehtiny kattoa minkä näkönen oon..heti koulun jälkeen oli omat tanssi treenit jonka jälkeen piti heti jo olla Zinioiden harkoissa! Nyt oon vihdoin kotona ja läksyjä pitäis kattoa..mutta ne houkuttelee vähä turhan paljo, espanjastaki olis sanakoe huomenna että niitäki pitäis kattoa. Taitaa jäädä taas lukematta :D Koeviikkoki hyökkää ens viikolla päälle ja odotan sitä kauhulla, koska koko tää jakso on oikeestaan menny vaan sluibatessa enkä oo jaksanu oikeen keskittyä..varsinki mun ja Ninnin hissan opiskelu on ollu vähä turhanki aktiivista :D Nukutaan tunnit tai tehdään mitä huvittaa:D se taitaa sitte näkyä numerossaki..Viikon päästä olis Zinioilla tän kauden ekat kisat niin neki stressaa, kun pitäis ohjelma saada vielä kuntoon ja puvut koristella kunhan ne ny tulis ensi ompelijalta. Ja käikki tää samaan aikaan koeviikon kans! Tässä olis nytte kuitenki vähä mun päivän asua: mustat farkkuleggarit, valkonen perus toppi ja raitapaita jonka ostin Uudesta-Seelannista ja ton kellon iskä osti mulle sieltä kans:) En vaan oo päässy sitä vielä käyttämään vasta kun tänään koska se on ollu pienennettävänä kun se oli niin iso.
Ja tässä olis vielä mun eilinen kirpparilöytö! En oikeestaan ikinä käy kirpparilla, ehkä pari kertaa vuodessa:D syynä varmaan se, että en ikinä löydä sieltä mitään..mutta nyt löysin ton mekon ja musta se on ihan kiva:) Hintaa oli 10e ja toi on ihan kun uusi!


Mutta nyt meen kattomaan vähä noita koulu juttuja..ehkä...:D

Ei kommentteja: